• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kanot o Hoj

Hej Allihopa.
Den 8-9 September så går Kanot o hoj av stapeln 3 mil utanför Edsbyn i Hälsingland.
Det är en multisporttävling för 2 mannalag där vem som helst får ställa upp. Jag vill gärna köra denna tävling men har ingen att köra med. Är du sugen

Första dagen så är det 22 km lätt forspaddling med kanadensare, andra dagen cykelorientering
(MTB givetvis)

Det kostar 600 kr per lag.
Jag vill gärna köra denna tävling men har ingen att köra med. Är du sugen, hör gärna av dig. Jag har paddlat en hel del kanot och cyklar flera gånger i veckan.

danne.larson@passagen.se

Kanot & Hoj

Hej!

På Kanot & Hoj:s hemsida http://www.kanotohoj.se finns ett forum där man kan efterlysa kompis. Vi i tävlingsledningen brukar också få en del förfrågningar när det börjar dra ihop sig. Hör av dig till mig om detb blir kris

Hans 070 3140106

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg