Kanot-,cykel-,trädgårdsvagn i ett stycke!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Lustigt sätt att testa sin kanotvagn på...

ekis; sa:
Jag hade då aldrig sprungit 400m skogsterräng med upp till 40graders lutning med en 85kg kamrat i för att kolla om min nyköpta kanotvagn fungerar. Då skulle jag kolla min mentala hälsa istället;-)!
Imponerad över att du testar dina prylar så väl när du köpt dem!

/Andreas

Nu var ju herr Öjvind snabb att ändra sin hemsida, tidigare så kunde man se hans namn som kontaktperson på den säljande hemsan.. Annars så kunde du sett att han inte köpt den här vagnen utan han säljer den här vagnen.. Med andra ord så är hela den här tråden ett försök att få gratisreklam, ett jäkligt dåligt sätt då han utger sig för att vara kund till sig själv..

Det finns en anledning till att länken han angav är raderad.

kanotvagn

Hej,
Angående lutningen, så var den horisontell för att se om vagnen skulle vika sig.
När det gäller sträckan så har jag tidigare använt kanotvagnar för att ta mig förbi forsar landvägen. Eftersom terrängen då ibland är hopplös och tidigare vagnar inte går att fästa kanoten ordentligt på m.m.
så vill jag inte vara med om det igen.
Min mentala hälsa vill jag inte fresta igen med en omöjlig vagn då jag är ute i naturen. Efter testet med den nya vagnen ser det ut som om jag ska slippa det i fortsättningen.
Nu ser jag fram emot en tur med min kanadensare där vagnen i fortsättningen sköter sig vid lyft eller transport.

Re: Re: Lustigt sätt att testa sin kanotvagn på...

FJS90/91; sa:
Med andra ord så är hela den här tråden ett försök att få gratisreklam, ett jäkligt dåligt sätt då han utger sig för att vara kund till sig själv..

Ibland är det svårt att vara ironisk så att folk förstår trots att man använder smileys. Kunde inte låta bli att vara lite elak mot smygreklamare, särskilt som det var ett rätt taffligt försök...

Med den mentala hälsan i behåll!

/Andreas

kanotvagnstest

Om du i framtiden får möjlighet att som jag ta dig fram i Patagonien, i Australiens out-back, sydamerikas djungel eller varför inte i Värmlands kanotvatten, så kommer du säkert att sätta värde på att om inte andra än du själv testat din utrustning grundligt.

clindh

Forumvärd
Jag stänger den här tråden. Vill tillverkaren ha hjälp med marknadsföringen går det bra att kontakta oss, smygreklam ger bara badwill. Ingen vill nog köpa en produkt från företag som inte ens verkar ha råd med marknadsföring.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg