Hejsan.
Johan heter jag, är 36 år och har ganska nyligen börjat paddla kajak.
Söker kompis eller kompisar att paddla med i huvudsak sthlm.
Jag bor i södra Sthlm men det behöver inte du/ni göra.
Har ingen egen kajak ännu, nästa sommar hoppas jag ha en.
Däremot har jag bil och snart även ett takräcke till 1-2 kajaker.
Jag har ännu bara paddlat i en sjö men vill komma iväg och paddla sjöär, åar, bäckar, älvar och hav.
Det betyder också att jag kan åka och paddla i fjällen, i Skåne eller var som helst.
Jag tror mig dock ha en förkärlek för vattendrag
Hoppas hinna testa forskajak i sommar/höst och tror att jag kommer att fastna för det också
Jobbar vardagar, så då paddlas det bäst efter 17-18 och helger är klart bäst.
Längre turer beror lite på ledighet från jobbet.
Är med i FriluftsFrämjandet i Huddinge och har gått några kurser och skall snart gå räddning och hur man rollar.
Har vana av kanadensare sen yngre dar och självklart kan vi hyra såna om det blir så.
Ålder då ?
Det spelar mindre roll, så länge man är schysst, social och har lite ork så räcker det.
Mvh Johan
Johan heter jag, är 36 år och har ganska nyligen börjat paddla kajak.
Söker kompis eller kompisar att paddla med i huvudsak sthlm.
Jag bor i södra Sthlm men det behöver inte du/ni göra.
Har ingen egen kajak ännu, nästa sommar hoppas jag ha en.
Däremot har jag bil och snart även ett takräcke till 1-2 kajaker.
Jag har ännu bara paddlat i en sjö men vill komma iväg och paddla sjöär, åar, bäckar, älvar och hav.
Det betyder också att jag kan åka och paddla i fjällen, i Skåne eller var som helst.
Jag tror mig dock ha en förkärlek för vattendrag
Hoppas hinna testa forskajak i sommar/höst och tror att jag kommer att fastna för det också
Jobbar vardagar, så då paddlas det bäst efter 17-18 och helger är klart bäst.
Längre turer beror lite på ledighet från jobbet.
Är med i FriluftsFrämjandet i Huddinge och har gått några kurser och skall snart gå räddning och hur man rollar.
Har vana av kanadensare sen yngre dar och självklart kan vi hyra såna om det blir så.
Ålder då ?
Det spelar mindre roll, så länge man är schysst, social och har lite ork så räcker det.
Mvh Johan