Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Julklappar??
- Trådstartare zzeezz
- Start datum
1. Nej.
2. Ny vintersovsäck, fotogenkök, Keron 3, turskidor + pjuck, Fjellpulken... tja listan kan göras lång
2. Ny vintersovsäck, fotogenkök, Keron 3, turskidor + pjuck, Fjellpulken... tja listan kan göras lång
1. Ja, flera stycken.
2. En ledig vår att tillbringa där det finns snö och is: pimpla, åka skidor, tälta, frysa, elda och allt annat som gör livet värt att leva.
2. En ledig vår att tillbringa där det finns snö och is: pimpla, åka skidor, tälta, frysa, elda och allt annat som gör livet värt att leva.
1. Svärmor får en fleece från min hustru och hennes syrra - jag har varit remissinstans. Räknas det?
2. Optimus Crux, ny liten pannlampa, nya skidhandskar (Marmot Shell glove). Räknas Battlefield 2? Det är utomhuskrig...
Annars finns alltid ny rygga och nytt tält på önskelistan.
Problemet med frilufstjulklappar är att man är så kräsen. Antingen blir önskningen väldigt specifik, och det är tråkigt, eller så riskerar man få en pryl som inte passar ens kravspec
2. Optimus Crux, ny liten pannlampa, nya skidhandskar (Marmot Shell glove). Räknas Battlefield 2? Det är utomhuskrig...
Annars finns alltid ny rygga och nytt tält på önskelistan.
Problemet med frilufstjulklappar är att man är så kräsen. Antingen blir önskningen väldigt specifik, och det är tråkigt, eller så riskerar man få en pryl som inte passar ens kravspec
Ja, det är trist att önska sig alldeles för specifika saker, känns lite som att lämna en "ska ha"-lista till grosshandlaren...Nordesjö; sa:Problemet med frilufstjulklappar är att man är så kräsen. Antingen blir önskningen väldigt specifik, och det är tråkigt, eller så riskerar man få en pryl som inte passar ens kravspec
Däremot är det roligt att vara remissinstans, det är lite som att shoppa med andras pengar. Vilken fleece blev det? Själv törs jag inte avslöja alla mina friluftspresenter, utsidans väggar har ögon och öron. Men, en vindtät fleecemössa, några haspelrullar och en ryggsäck (till olika personer!) kan jag väl skriva.
Nordesjö; sa:Problemet med frilufstjulklappar är att man är så kräsen. Antingen blir önskningen väldigt specifik, och det är tråkigt, eller så riskerar man få en pryl som inte passar ens kravspec
Detta elände , tillsammans med ett ynkligt litet boende och för lite tid för allt roligt man kan tänka sig, har för min del utmynnat i noll önskningar och noll köp.
Re: Liggunderlag/rimstuga
Den här får dig att ligga kvar,
trots kyla så är det ingen fara.
Men kom ihåg, även om den är uppblåsbar,
så är det ingen barbara
( lite nöd där men va fan )
vanligt:
Gåvan kan tyckas vara platt och trist
men är ack så varm och go.
Du ska se, det blir alls ingen brist,
på sömn i tältet där du bo
uppblåsbart:JohnnyL; sa:Jag ger bort ett liggunderlag, perfekt att slå in som smällkaramell. N
ågon som har ett kul rim på denna klapp ?
Tackar på förhand!
Johnny
Den här får dig att ligga kvar,
trots kyla så är det ingen fara.
Men kom ihåg, även om den är uppblåsbar,
så är det ingen barbara
( lite nöd där men va fan )
vanligt:
Gåvan kan tyckas vara platt och trist
men är ack så varm och go.
Du ska se, det blir alls ingen brist,
på sömn i tältet där du bo
Re: Liggunderlag/rimstuga
Till den som är kall om rumpan,
Särskilt på fjället
Ger man en sån här i strumpan
För att få tyst på gnället
Vilka poeter vi är!
JohnnyL; sa:Jag ger bort ett liggunderlag, perfekt att slå in som smällkaramell. N
ågon som har ett kul rim på denna klapp ?
Till den som är kall om rumpan,
Särskilt på fjället
Ger man en sån här i strumpan
För att få tyst på gnället
Vilka poeter vi är!
Eller kort och rått:
Om det kommer djupfryst bajs
Är en sån här ganska najs
Om det kommer djupfryst bajs
Är en sån här ganska najs
Eller fräckare:
På denna ska du ligga ner,
och alls inte fundera mycke...
Bara somna in och drömma mer
om du inte är ett liderligt stycke
För då kan den brukas på andra sätt,
som gör dig glad och go...
Men tänk på att tälta rätt
så ingen utanför kan stå och glo
På denna ska du ligga ner,
och alls inte fundera mycke...
Bara somna in och drömma mer
om du inte är ett liderligt stycke
För då kan den brukas på andra sätt,
som gör dig glad och go...
Men tänk på att tälta rätt
så ingen utanför kan stå och glo
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg