Julkappar

Hej !
Nu börjar det bli jobbigt igen. Julen är på väg och man måste hitta
på en julklapp till kvinnan. Samma problem varje år.

Tips önskas !!
 
Luska ut med dina erfarenheter av henne, vad hennes julklapp skulle vara i relation vad det är för summa ni brukar hantera i detta sammanhang, köp helst något som BARA hon har glädje av, tänk inte en sekund på dig själv, så köp inte en bilbana eller liknande....
 
Naturligtvis vill hon ha en upplevelse.
14 dagars vandring i Sarek är väl ingen dum idé.
Naturligtvis följer du med som moraliskt stöd:)
 
Fy fan vad vi är samspelta peter1959. Fast bara tidpunkten, inte budskapet. Vadå bara nåt som hon har nytta av. Vad skulle det vara? Nåt i köket kanske........
 
Fy fan vad vi är samspelta peter1959. Fast bara tidpunkten, inte budskapet. Vadå bara nåt som hon har nytta av. Vad skulle det vara? Nåt i köket kanske........

Jag skrev det för att verka utåt sett väldigt osjälvisk, de gäller o hålla en fin yttre fasad så ingen anar att jag är den jag igentligen är...håller med dig där peter69, en större stekpanna som rymmer mer biffkött skulle passa henne och en rejäl såskastrull, jag älskar sås,fattar de inte vinken med de presenterna så får man väl skaffa nån liten goding lite sådär du vet "offside" som man kan beklaga sig för över vilken oförstående fru man har, det faller de flesta brudar för det snacket...jag menar så man har nåt o gå till när hon kommer på en en dag och man måste dra från kärringa...;)
 
Jag skrev det för att verka utåt sett väldigt osjälvisk, de gäller o hålla en fin yttre fasad så ingen anar att jag är den jag igentligen är...håller med dig där peter69, en större stekpanna som rymmer mer biffkött skulle passa henne och en rejäl såskastrull, jag älskar sås,fattar de inte vinken med de presenterna så får man väl skaffa nån liten goding lite sådär du vet "offside" som man kan beklaga sig för över vilken oförstående fru man har, det faller de flesta brudar för det snacket...jag menar så man har nåt o gå till när hon kommer på en en dag och man måste dra från kärringa...;)

*sitter tyst när Peter spelar rysk roulette med fullt magasin*
 
Jag skrev det för att verka utåt sett väldigt osjälvisk, de gäller o hålla en fin yttre fasad så ingen anar att jag är den jag igentligen är...håller med dig där peter69, en större stekpanna som rymmer mer biffkött skulle passa henne och en rejäl såskastrull, jag älskar sås,fattar de inte vinken med de presenterna så får man väl skaffa nån liten goding lite sådär du vet "offside" som man kan beklaga sig för över vilken oförstående fru man har, det faller de flesta brudar för det snacket...jag menar så man har nåt o gå till när hon kommer på en en dag och man måste dra från kärringa...;)

Jag börjar ana orosmoln i horisonten, bränd av livet så konstaterade jag och en förtrogen en gång följande slutledning:

När sambo/fru börjar möblera om i vardagsrummet så är det lika bra att packa väskorna. Grejen är den att när hon har tittat på soffan ställd mot rummets alla olika väggar i sin jakt på förnyelse så inser hon till slut att det är varelsen i soffan som är huvudproblemet. Då åker man ut.

Om jag nu lägger ihop denna tråd med den som var full med erotiska teckningar, nya soffor och bokhyllelösa vardagsrum så vill jag bara höja ett varningens finger, absolut inte måla fan på väggen, men om du nu har någon goding i reserv så är det kanske läge att aktivera detta lite och börja packa en flyktväska.