...för just nu snöar det kraftigt över Stockholmsfjället.
peter
peter
Strykarräven; sa:Ska banne mig flytta till Boden, synd att det inte finns några jobb där.
Vandrare; sa:Skönt med kyla, för då håller global warming/växthusgas fantasterna tyst, iallfall ett tag.
P.S. En grej bara, Ozonhålet har mer med UV-strålning än höjda temperaturer att göra. D.S.
Det enda som är nära i Luleå är snålblåsten, och den kanske passar herrarna krigsmän?Almgren; sa:Men det finns stora bergrum med låg temperatur som du kan bo i.
Militären har väl snart evakuerat all sin verksamhet och sitter numera i kontorslandskap inne i Luelå där det är närmare till en vettig Pub.
Strykarräven; sa:Där kan man ju hysa in stockholmare som trängtar efter sommar, ge dem golvvärme och lite palmkulisser.
Mepps1; sa:Om vi blir stekt eller fryst pga ozonhål & växthuseffekten etc m.m.m.. det är frågan det.. för att vi blir nåt av alternativen inom några få år är väl snart alla med lite IQ eniga om nu?
tjonsson; sa:Om jag förstått det rätt så är det främst meteorologerna som företräder växthuseffekts-hypotesen
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Snöskotrar! Varför jag är emot. | Miljöpåverkan | 96 |