Tjenare, det är så att jag har räknat lite fel, eller bara glömt bort en viktig sak, jag har köpt en synmat UL 9 LW för att testa, och jag gillar storleken och att den var riktigt skön att ligga på. Det tält som jag (tror) att jag kommer köpa är Bergans compact light 3 efter massa fundering, problemet nu är bara det att jag och sambon ska iväg och då behöver vi 2 underlag, och dom är 65cm breda(66 i verkligheten) och tältet är 160 vid öppning och 122 längst in.
OM det är en rak linje från fram till bak så kommer jag sakna ca 5-5,5cm totalt dvs ca 2,5cm på varje sida. min största fundering är nu om det verkligen är en rak linie eller om den är bredare och sen går in lite skarpare mot fötterna? på bilderna ser det ut så men måste veta säkert
annars så måste jag sälja den :/
tackar för alla som tar sig tid att svara
OM det är en rak linje från fram till bak så kommer jag sakna ca 5-5,5cm totalt dvs ca 2,5cm på varje sida. min största fundering är nu om det verkligen är en rak linie eller om den är bredare och sen går in lite skarpare mot fötterna? på bilderna ser det ut så men måste veta säkert
annars så måste jag sälja den :/
tackar för alla som tar sig tid att svara