Re: Re: Re: Såg bara det ena...
Ja, man vill ju gärna se spårlöpan i verkligheten det hade gjort det hela lite enklare och roligare
I vilket fall som helst så har fortfarande järven bara häldyna på framfötterna och denna syns TYDLIGT i det översta spåret. Det kan ju vara ett dubbelspår även om inte jag är övertygad om det.
/mattias
Mepps; sa:Järven har större framfötter än bakfötter. Och bilden visar ju tydligt att det bakre spåret är större. Den tå som är minst tydlig visar om det är höger/vänster fot.norpan_; sa:De flesta mårddjur och inklusive järv har bara häldyner på framfötterna. Man ser tydligt häldynan i de översta spåret. I det nedersta är där ingen häldyna synlig och därför troligtvis en bakfot.
Så vad vi ser är, överst har vi höger bakfot och sen nedest vänster framfot. Vi ser även gropar på spåret längst ned, som endast finns på framfoten.
Dessutom, jag tror det översta spåret visar egentligen 2 fötter.. därför blir det lätt att förvirra sig.
Har jag fel?
Ja, man vill ju gärna se spårlöpan i verkligheten det hade gjort det hela lite enklare och roligare
I vilket fall som helst så har fortfarande järven bara häldyna på framfötterna och denna syns TYDLIGT i det översta spåret. Det kan ju vara ett dubbelspår även om inte jag är övertygad om det.
/mattias