Jack Wolfskin

Hej jag undrar om det är någon som vet om det finns någonstans i Sverige där man kan få tak på Jack Wolfskin-kläder? Butik eller på internet eller på något sett.
Jag skulle vara väldigt tacksam!
 
Linköping!

tjena!
mitt emot stifts och landsbiblioteket i korsningen östgötagatan/hunnebergsgatan i linköping ligger tasmanian outdoor som säljer vaude, jack wolfskin, lundhags och lite annat. jättebra butik där du kan få tips om allt.
jag tror telefonnummret är 013 13 66 66

hör av dej till mej om telefonnummret är fel så får du det rätta!

johan.geson@swipnet.se

/johan
 
Jack Wolfskin finns i Linköping

Jack Wolfskin kläder och andra saker finns att få tag på i Linköping. En relativt nyöppnad butik som heter Devil Outdoor säljer deras saker. Jag har inget nummer nu, men återkommer med det i veckan som kommer.
 
Det här är ju ett ganska nytt märke i Sverige. Finns det någon som har erfarenhet av deras produkter? Hur är det med sambandet mellan pris och kvalité?
 
prisvärt?

vad jag har hört...(i o f s av en av killarna på tasmanian devil outddor i linköping - man ska ju aldrig lita på försäljare) ligger wolfskin s priser lågt med tanke på deras kvalitet. deras tält är något grymt dyra, vilket gjorde att säljaren rekommenderade allt utom dem från wolfskin.
jag har ett par fleecetröjor (microfleece) och en fleeceväst i motsvarande windstopper vilka jag är mycket nöjda med. andas skapligt och väger inte mycket. jag har inte lyckats slita sönder något av mina plagg efter ett års användande.
jag är nöjd i a f.
/johan
 
Re: Jack Wolfskin finns i Linköping

Jack Wolfskin finns även på Öhammars på Nygatan i Linköping.
 
Sporthuset (Intersport) på Mariedal i Umeå har sålt Jack Wolfskin, men ska inte göra det i fortsättningen. De rear därför ut kvarvarande sortiment. Tyvärr var det ett tag sedan jag var där, så jag vet inget om vad eller hur mycket de har kvar.
 
japp, öhammars i lkpg HAR sålt wolfskin, men har lagt av med det märket för att dom tycker sig ha problem med kontakten med tillverkaren. något jag inte alls märkt hos tasmanian devil outdoor i lkpg...
/johan
 
I Göteborg.

För något år sedan var jag och tittade på deras tält på Udéns sport i Göteborg. Är inte säker på hur stort deras utbud var i övrigt.
Man kan få kontakt med dem via deras hemsida om man vill kolla upp det mer noggrant.
http://www.udenssport.se/

Mvh
Måns
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jimmy M Jack Wolfskin Kläder 3
Daavid Jack Wolfskin i HBG Kläder 0
Nanobell Jack Wolfskin i Sverige? Kläder 2
mtallberg Jack Wolfskin Kläder 5
flanell hej på er alla + en variant av jack-lösning Kläder 0
Vertical Mind Mountain Hardwear Manticore Jack Kläder 0

Liknande trådar