ITAB?

Att beställa från ITAB?

Hallå!

Fick precis hem en katalog från ITAB och undrar nu om någon här beställt därifrån? Gick det lätt att reklamera? Snabbt att få varorna? Funderar framförallt på deras fleecejacka "T&P Windbreaker" som sägs vara både vindtät och andandes för bara 500 spänn.

Några kommentarer?

//Cecilia

De brukar skicka fort, är det något som VERKAR vara på väg att ta slut så kan man ringa och kolla. Det är öppet köp i 30 dagar, men som alltid med postorderhandel så blir det ju endel fraktavgifter om man skall skicka mycket fram och tillbaka.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag har deras T&P windbreaker. Den är vindtät och har iaf hållit sedan i somras. Däremot tycker jag inte att den andas särskilt bra. Efter en kortare cykeltur känns den riktigt fuktig på insidan.

Rätt OK

Jag har byxor och en tunn fleece samt en syntetisk T-shirt från ITAB.
Kvaliteten är inte topp men det är inte heller priset, så sammantaget är kläderna mycket prisvärda.
Jag har inte provat att reklamera då det ej varit på tapeten, vad gäller leverans så var det helt OK.

Modifierad fleeceväst

Har en vindtät fleeceväst från ITAB där jag helt sonika tog bort det vindtäta materialet på ryggen och har en perfekt väst för alla aktiviteter där det är fartvind man vill undvika (cyckling, löpning, skridsko...) Billigt blev det.

kass kvalité

Jag köpte en fiberpälströja från ITAB, den hette "sarek" tror jag. Grymt varm och skön, väldigt lätt. Den är ju prisvärd med tanke på att den ska användas vid diverse aktiviteter som inte kräver att man är snygg. Kvalitén verkar dock vara väldigt dålig, vi får se hur länge den håller. Passformen kunde varit bättre, tyvärr lite kort i armarna och ganska vid...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips