Var ute en kortis i Åva idag, lite upphugget annars ok is på samtliga fall
trolltind 13 Januari 2010 #1 Var ute en kortis i Åva idag, lite upphugget annars ok is på samtliga fall
pernemalm 14 Januari 2010 #2 Var i Åva för ett par år sedan, men minns inte riktigt hur man hittar dit. Nån som har en bra vägbeskrivning? Tackar! /maria
Var i Åva för ett par år sedan, men minns inte riktigt hur man hittar dit. Nån som har en bra vägbeskrivning? Tackar! /maria
GustavOh 14 Januari 2010 #3 pernemalm sa: Var i Åva för ett par år sedan, men minns inte riktigt hur man hittar dit. Nån som har en bra vägbeskrivning? Tackar! /maria Klicka för att se resterande... Finns på sverigeföraren.
pernemalm sa: Var i Åva för ett par år sedan, men minns inte riktigt hur man hittar dit. Nån som har en bra vägbeskrivning? Tackar! /maria Klicka för att se resterande... Finns på sverigeföraren.
pernemalm 14 Januari 2010 #4 Tack! Det var så länge sen jag isklättrade att jag helt hade glömt att isklättringen fanns i en separat del i sverigeföraren. /maria
Tack! Det var så länge sen jag isklättrade att jag helt hade glömt att isklättringen fanns i en separat del i sverigeföraren. /maria