Jag är en nybörjare på isen, har nyligen fått en kurs i det och fått testa på att klättra vattenfall. Jag vill gärna kämpa på och öva upp skillsen medan det fortfarande är säsong. Har inte hunnit investera i all utrustning (men är på hyfsad väg), så jag är än så länge beroende av folk som har sysslat med sporten ett tag och har lite extra stuff till låns. Men jag bidrar med glatt humör, en vilja att lära mig, och mutor i form av fika eller dylikt. Jag har grönt kort.
Finns det någon i Stockholm som vill klättra tillsammans? Jag är flexibel och mobil, så ett par timmars avstånd från huvudstaden är inget hinder för den goda sakens skull.
Nu på lördag är jag dessutom i Norrköping och det kunde vara häftigt att testa Ågelsjön (har bara klättrat vid Sifferbo). Någon som är intresserad?
Finns det någon i Stockholm som vill klättra tillsammans? Jag är flexibel och mobil, så ett par timmars avstånd från huvudstaden är inget hinder för den goda sakens skull.
Nu på lördag är jag dessutom i Norrköping och det kunde vara häftigt att testa Ågelsjön (har bara klättrat vid Sifferbo). Någon som är intresserad?