Tänkte kolla om man är ensam camper som släpar runt på sin ipad när man är ute och luffsar. Tanken slog mig en regnig dag förra året då allt var dyblött och himlen vägrade stänga sig, spenderade nästan en hel dag i tältet och visst, i början var det mysig men senare på kvällen så vart man rastlös..
Idag har jag ofta med mig min surfplatta, dels som understöd vid dåligt väder men även tankad med ljudböcker och film, har till och med byggt en hållare som hängs i taket på tältet för att underlätta filmtittandet och fungerar kanon!
Jag vet att naturen är det bästa skådespel och slår media med hästlängder, men jag tror inte att jag är ensam om att haft för lite att göra i tältet då regnet vräkt ner?
Finns fler som mig? Folk tittar snett på mig
God tur /Calle
Idag har jag ofta med mig min surfplatta, dels som understöd vid dåligt väder men även tankad med ljudböcker och film, har till och med byggt en hållare som hängs i taket på tältet för att underlätta filmtittandet och fungerar kanon!
Jag vet att naturen är det bästa skådespel och slår media med hästlängder, men jag tror inte att jag är ensam om att haft för lite att göra i tältet då regnet vräkt ner?
Finns fler som mig? Folk tittar snett på mig
God tur /Calle