Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte så anonym som du tror...
- Trådstartare majjen
- Start datum
Jag undrar också, söker jag på en sökmotor (t.ex. altavista eller google) på mitt riktiga namn får jag flera hundra träffar för Utsidan. De flesta träffar verkar röra forumet...
Allt som görs
görs för det mesta med någon avsikt....
//J
görs för det mesta med någon avsikt....
//J
tänkt på de stackare som inte får någon träff på google...
Eller annonserade på Prylmarknaden
Kanske ändrat nu?
Vissa medlemmar har valt att enbart synas med sitt alias på forumet. Men... om de väljer att kommentera t ex en bild så skrivs hela namnet ut i listan över vilka som senast kommenterat mina bilder. Misstag, eller...?
HåkanF
Kanske ändrat nu?
talthoff
Forumvärd
Jag undrar också, söker jag på en sökmotor (t.ex. altavista eller google) på mitt riktiga namn får jag flera hundra träffar för Utsidan. De flesta träffar verkar röra forumet...
Alla dom inläggen är gamla (före 0707xx) samt att någon citerat dig ?
-Thomas
clindh
Forumvärd
Nu är "Senaste som kommenterar"-listan fixad, tack för felrapportern
Ja det stämmer att Google indexerar namn i gamla inlägg. Citatfunktionen i tidigare versioner av forumet har lagt in ens namn i forumtexten om man inte hade valt att dölja sitt namn vid den tidpunkt då inlägget skrevs. Den där funktionen är numera förbättrad, men de gamla inläggen bär alltså fortfarande runt namn vid citerade inlägg.
Ja det stämmer att Google indexerar namn i gamla inlägg. Citatfunktionen i tidigare versioner av forumet har lagt in ens namn i forumtexten om man inte hade valt att dölja sitt namn vid den tidpunkt då inlägget skrevs. Den där funktionen är numera förbättrad, men de gamla inläggen bär alltså fortfarande runt namn vid citerade inlägg.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg