Guest
Gäst
Re: Hemliga certifikatklubben
Ena stunden kallar du mig Big fatt sedan är jag en åteförsäljare och nu Tor. Det är inte upp till mig att visa sund artighet att presntera mig för dig och synnerhet inte när du är olustig. Jag kan se att du är emot allt vad certifikat heter men varför fortsätta fråga ut mig. Jag har erbjudit dig ett enskilt samtal mem det vill du inte ha. Du säger att vi inte kommer, eller har varit på mässan så FIND. Nu vet vi vad du tror. Med detta ser jag samtalen med dig som slut....
Fritte....
ianquinn; sa:Notera att Fritte, eller vad han nu heter, envist vägrar att berätta vilka som står bakom den är licensidén. Jag har frågat, andra har frågat i andra trådar, han bara slingrar sig.
Likt en viss Tor Johansson, i en tidigare diskussion.
Han försöker komma runt frågan genom att gå på mig och fråga vem jag är. Men nu var det ju hans själv som började marknadsföra idén om licenser. Så han får allt ta och presentera sig själv och sin organisation först.
Ge mig på Kanotförbundet, vad menar karlen? Jag har ju hävdat av Kanotförbundet har en bra grej på gång, som bör stödjas, inte saboteras.
Ian.
Ena stunden kallar du mig Big fatt sedan är jag en åteförsäljare och nu Tor. Det är inte upp till mig att visa sund artighet att presntera mig för dig och synnerhet inte när du är olustig. Jag kan se att du är emot allt vad certifikat heter men varför fortsätta fråga ut mig. Jag har erbjudit dig ett enskilt samtal mem det vill du inte ha. Du säger att vi inte kommer, eller har varit på mässan så FIND. Nu vet vi vad du tror. Med detta ser jag samtalen med dig som slut....
Fritte....