Är det någon som har sett den nya instruktionsfilmen Jag Paddlar? Är den något att ha om man är ganska nybörjare?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
instruktionsfilm
- Trådstartare kajak_surf
- Start datum
Ja, den är bra och väl pedagogisk i många stycken.
Den är lång och gedigen och jag har ännu inte kollat igenom hela. Jag tycker att det är värt att köpa den, framför allt om man vill lära sig själv. Kolla - testa - kolla - testa...
Jag kan hålla med Göran om musiken, enformig, men skit i den, lyssna på talaren och kolla på bilderna, att spela musiken, det lär man sig snabbt ;-)
/Robert
Den är lång och gedigen och jag har ännu inte kollat igenom hela. Jag tycker att det är värt att köpa den, framför allt om man vill lära sig själv. Kolla - testa - kolla - testa...
Jag kan hålla med Göran om musiken, enformig, men skit i den, lyssna på talaren och kolla på bilderna, att spela musiken, det lär man sig snabbt ;-)
/Robert
Hej.
Den är helt okej, väldigt pedagogisk men man blir som sagt helt galen på musiken.
/Anders
Den är helt okej, väldigt pedagogisk men man blir som sagt helt galen på musiken.
/Anders
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg