• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

ingen klättring?!?!

Guest

Gäst
jag har fått haglunds syndrome. det betyder att jag inte kan ha vanliga skor på mig, utan öppna skor så att jag inte rör hälen och akilles senen.

ingen klättring för mig... alls! jag, som just köpte massor: slingor, locking carabiner, kryta och påse osv! jag måste sälja allt för att jag kan inte komma in i mina klätter skor!

vill du, eller känner du någon, köpa utrustning? jag har ALDRIG använt mina slingor och locking carabiner (fick inte!)

men men, vi ska vara positiva. ny år firandet kommer: just det... jag ska ha på mig en fin klänning och flip-flops..

:(

ring mig på 0705877612 om du är intresserad

Guest

Gäst
Klätterkort på fabriken i göteborg vill jag sälja för 1300kr (34 klipp kvar).

TRIST!

Läste ditt inlägg. F-n vad trist. Jag fick sluta klättra för tre år sedan p.g.a. att jag hade en kronisk inflammation i mina händer. Alltid ont och ondare vid ansträngning.
Nu har jag knappt några känningar av det längre och hoppas kunna börja igen.
Undrar vad du har för grejjer och storlekar om du har det kvar och fortfarande ska sälja. Vad ska du ha för det?

M.v.h.
Thina.

Guest

Gäst
completely NEW carabiner 50 kr each (unused)
locking carabiner 100 kr each
chalk bag 30 kr
fiveten stealth C4 climbing shoes, size 38 (EUR)/size 5 (UK)
rock empire harness (small)
reverso belaying device (yellow)
completely NEW PETZL helmet (unused)

i can take pictures and send them to you if you give me your email address. you can email me at ajrelova@hotmail.com

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg