.... folk blir så förvirrade då....
Nu gick det äntligen upp ett ljus. Dina inlägg är till för att förvilla folk.
Allt blev SÅ mycket klarare nu. Tack Paul !
.... folk blir så förvirrade då....
Givetvis, alltid glädjer jag väl nån hoppas jag och man har ju inte roligare än man gör sig.Teknikern: Håll oss informerade om hur det går med dina äventyr.
Nu gick det äntligen upp ett ljus. Dina inlägg är till för att förvilla folk. Allt blev SÅ mycket klarare nu. Tack Paul !
Är du förvånad? Du hoppades ju att det skulle vara så ....
Jag lovade ju en uppdatering och här kommer den:
Isen där jag tänkte åka lyste sen flera dagar med sin frånvaro enligt dom fiskargubbar jag träffade på bryggan så det blev en rejäl skogspromenad istället, och simning rätt över en vik där promenaden fortsatte på andra sidan. Fiskargubbarna konstaterade att jag inte var riktigt klok som simmade frivilligt den här årstiden (äldre gentlemen som var 70+) men när jag berättade om torrisens förträfflighet, dom fick "känna och klämma" så kom utlåtandet "en sån där ska jag också köpa för vad har en för nytta av pengar på ett jävla bankkonto när en ligger i sjön" och "fan, då kan en ju vara ute och fiska fast regnet öser ner utan att kalsipperna får vridas ur när en kommer hem" så nu har jag iallafall frälst en och kanske 3 till.
Gamla halvsenila gubbar,,,,,,SUCK!
Ironi är fortfarande svårt, ser jag
Skall du börja trolla nu ?Precis ... du fattar ju inte när man är ironisk....
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Problem med bindning, tappar skridskon | Långfärdskridsko | 24 | ||
har ni samma problem? | Långfärdskridsko | 1 |