Hybrid?

Jag vill ha en ryggsäck som sitter perfekt (multisportsäck), har aluminiummes så man kan bära tungt (vandringssäck). Det ska inte vara några plastspännen, dom kan man inte laga själv och de blir spröda vid kyla. Och den ska vara kompatibel med vätske system och storlek mellan 50-100liter.
Bra om man kan fästa liggunderlag, sovsäck och tält utanpå säcken. Jag är ca. 180cm lång.

Hans Bergman; sa:
Jag vill ha en ryggsäck som sitter perfekt (multisportsäck), har aluminiummes så man kan bära tungt (vandringssäck). [---] <o.s.v.> [---]

Visst, inga problem med de enkla kraven! Skriv din adress så jag vet vart jag ska skicka den! :)

Skämt åsido; vilka märken har du kollat på hittills? Några speciella modeller du är inne på?

Läs gärna igenom Utsidans recensionsbank och återkom sedan med fler frågor om du tycker någon säck verkar passa dina önskemål. Just nu är 111 st ryggsäckar recenserade på denna sajt...

# Magnus
[Ändrat av mgullo 2003-04-16 kl 13:34]

Jo...

Har kollat lite på Haglöfs säckar i e butik, men det verkar som om alla nya säckar görs med plastspännen.
Plastmes var det på dom också!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg