Curriekryss?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur valjer ni taltplats?
- Trådstartare The_Lost_Cyclist
- Start datum
Miljöfaktorerna är viktiga....
Morgonsol
undviker jag i varje fall kring midsommar i Norden. Förmiddagssol så att tältet hinner torka innan man tar ned det är bra. Alla tidigare noterade faktorer kan var viktiga också. Brukar föredra mjukt underlag hellre än klippa. Sand gillar jag inte men ibland är det nödvändigt att tälta på sand.
Thure
undviker jag i varje fall kring midsommar i Norden. Förmiddagssol så att tältet hinner torka innan man tar ned det är bra. Alla tidigare noterade faktorer kan var viktiga också. Brukar föredra mjukt underlag hellre än klippa. Sand gillar jag inte men ibland är det nödvändigt att tälta på sand.
Thure
Thure
Morgonsol är trevligt på hösten och vintern men inte på sommaren då tältet lätt blir en bastu kring 5 på morgonen =)
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg