När jag var ute på min första cykeltur hade jag bara två väskor och dem kunde jag ju bära med mig in på restauranger och bibliotek (internet...) mm, men cykeln blev lite baktung och därför vill jag inför nästa tur införskaffa ett par low riders, tror jag att det heter. Men då har jag ju plötsligt fyra väskor, och det känns lite jobbigt att släpa på vid raster där jag och cykeln skiljs åt för en stund.
jag har hittat en styrväska med lås (det är i mitt fall ofta väskan som är det stöldbegärliga godset, innehållet - svettiga gamla kläder eller en nött karta - vill nog ingen sno) men jag vet inte hur jag ska göra med de andra cykelväskorna. Hur gör ni? Tips, snälla!
jag kan inte tänka mig att jag är den enda som ensamcyklar och inte har nån som kan stå och vakta...
jag har hittat en styrväska med lås (det är i mitt fall ofta väskan som är det stöldbegärliga godset, innehållet - svettiga gamla kläder eller en nött karta - vill nog ingen sno) men jag vet inte hur jag ska göra med de andra cykelväskorna. Hur gör ni? Tips, snälla!
jag kan inte tänka mig att jag är den enda som ensamcyklar och inte har nån som kan stå och vakta...