Hej! Då jag haft problem med framfoten och behöver bredare plats framme vid tårna har jag haft en massa funderingar på detta med skostorlekar och så vidare
Vissa modeller påstås vara bra för de med "Breda fötter".
Jag kom på att jag inte har en aning ifall jag har bred fot eller ej. Jag tror inte det.
Skulle vara trevligt om de som ids skulle kunna mäta sin fots längd och bredd på bredaste stället och skriva vilken storlek ni har på olika märken.
Samt om ni anses ha en bred fot eller ej. Jag antar att man ska mäta bredden när foten är tryckt mot marken.
Mina mått : bredd; 11(10,5 ena foten) höjd 28(27,5 ena foten)
Jag uppfattar inte att jag skulle ha en bred fot.
Skostorlek på Ecco: 46, Addidas: 46 Meindl: 45 (de är dock för små vid tårna) Keen 45/46
Vissa modeller påstås vara bra för de med "Breda fötter".
Jag kom på att jag inte har en aning ifall jag har bred fot eller ej. Jag tror inte det.
Skulle vara trevligt om de som ids skulle kunna mäta sin fots längd och bredd på bredaste stället och skriva vilken storlek ni har på olika märken.
Samt om ni anses ha en bred fot eller ej. Jag antar att man ska mäta bredden när foten är tryckt mot marken.
Mina mått : bredd; 11(10,5 ena foten) höjd 28(27,5 ena foten)
Jag uppfattar inte att jag skulle ha en bred fot.
Skostorlek på Ecco: 46, Addidas: 46 Meindl: 45 (de är dock för små vid tårna) Keen 45/46