• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hur blir det roligare att städa?

Helt klart skulle man ha en sådan där skurmaskin som man kan åka på. Alla jobb blir roligare om man har maskiner som man kan arbeta åkandes på. Varför tror ni att det finns bönder ??? Jo , de har traktorer att köra med!! Inga traktorer- inga bönder! På skurmaskinen kunde man ha ett litet snöblad att röja undan värsta skiten med, det skulle väl funka?
 
Sprit och musik funkar inte.
Har försökt städa varenda dagi flera veckor nu.
Resultat:
Tinnitus, skrumplever, klagomâl frân grannarna och nästa bostad blir under en bro.
I o f s behövs väl inte sâ mycket städning där.
 
Jag brukar lyssna på en spännande ljudbok i min iPod, då blir man helt absorberad och tänker inte på att man städar.
 
Att få hem en couchsurfer funkade för att jag skulle orka städa genom hela lägenheten ordentligt ;)

Couchsurfing.org!