Hopfällbar Spork

frågan är väl om det blir "reklam" och inte istället en källa till irritation. och mitt förtroende för primus, och bilden av dom som ett företag med värderingar jag kan ta till mig och känna igen mig i, minskar i alla fall i takt med antalet smulpajer dom bakar ihop med länkande bloggare etc.

Se det positivt, marknadsföring betald med smulpajer måste generera lägre priser på varorna än gammaldags annonsreklam.
 
frågan är väl om det blir "reklam" och inte istället en källa till irritation. och mitt förtroende för primus, och bilden av dom som ett företag med värderingar jag kan ta till mig och känna igen mig i, minskar i alla fall i takt med antalet smulpajer dom bakar ihop med länkande bloggare etc.

Att placera länkar gynnar inte bara en sida genom direkta besökare utan ökar också sidans relevens för sökmotorer, dvs sidan ploppar upp tidigare i googles sökfönster. Detta kan vara mer värt än din igenkäning, med betoning på "kan".

För att återgå till ämnet: jag gillar allt som går att fälla ihop då jag hellre reser pompakt än lätt.
 
Primus spork har mycket bättre gaffel (ser ut och känns som en vanlig gaffel) + att knivseggen är mycket skarpare.
Sporkys gaffel är så klumpigt utformad att det är svårt att få upp kött osv. på gaffeln.

Ett annat plus är att Primus spork går att fälla ihop. Den tar väldigt lite plats och vikten är minimal.

/Helena och Thomas

www.traneving.se

Synd att man inte får lov att tycka att Primus Spork är bättre än Light My Fire sporken utan att man ska få mass skit från andra på forumet.
Äger både Ligth My Fire Sporken och Primus Sporken och tycker faktiskt att Primus Sporken är mycket lättare att få upp köttet med eftersom den är spetsigare.
Och nej, vi säljer inte sporken! Bara vår egen åsikt.
Förlåt att vi sa något!

/Helena och Thomas
 
Synd att man inte får lov att tycka att Primus Spork är bättre än Light My Fire sporken utan att man ska få mass skit från andra på forumet.
Äger både Ligth My Fire Sporken och Primus Sporken och tycker faktiskt att Primus Sporken är mycket lättare att få upp köttet med eftersom den är spetsigare.
Och nej, vi säljer inte sporken! Bara vår egen åsikt.
Förlåt att vi sa något!

/Helena och Thomas

Tror inte det var så mycket era åsikter som sättet ni linkade till er hemsida på som upprörde folk.
 
Tror inte det var så mycket era åsikter som sättet ni linkade till er hemsida på som upprörde folk.

Hemsidan gör vi för att vi älskar vara ute i naturen. Den är bara gjord i all välmening, utan vinstsyfte, till den som är intreserad.
Kan någon hitta inspiration där så är det bara roligt.
Tråkigt att få så hårda komentarer bara för att man vill förmedla sina upplevelser.

/Helena och Thomas
www.traneving.se
 
Hemsidan gör vi för att vi älskar vara ute i naturen. Den är bara gjord i all välmening, utan vinstsyfte, till den som är intreserad.
Kan någon hitta inspiration där så är det bara roligt.
Tråkigt att få så hårda komentarer bara för att man vill förmedla sina upplevelser.

/Helena och Thomas
www.traneving.se



men gud vilket lipande..

ni ska helt fritt och ganska agressivt synas och sammla ihop era 3.845.180 besökare utan att vi har en enda synpunkt? är det så du menar? vi ska alltså sitta här som lallande tomtar och klicka fram besökssiffror som tillsammans med era resentioner blir entrébiljetter till fenix outdor kalajsande?

hela hemsidan är ju en enda stor komersiell spelplan där det görs reklam för allt i från temabuildingövningar till geocoach-shoppar, för att inte prata om dom så kallade pryltesterna.

90% av det ni testat kommer ju från samma koncern och med rena inklipp av deras katalogtexter.

framisdan är så nerlusad med sökmotoroptimerade ord att jag aldrig sett liknande. skulle det vara i "all välmening" kan jag tala om att det knappt finns något värre än att hamna på helt irrelevanta sidor när man är ute på nätet och söker information.


för min del får primus gärna bjuda skribenter på både champagne och rysk kaviar om dom så önskar och jag läser gärna vad dom kommit fram till, men då ska det a) redovisas tydligt b) gärna bjudas in folk som vet och kan nåt.

martins hemsida är ett lysnade exempel, han (eller om dom är flera) verkar ha koll på bitarna och veta vad dom pratar om, det är inget hymlande, granskningen tycks vara kritisk och opartisk och framförallt marknadsförs sidan exakt lagom mycket.

jag störde mig på erat inlägg, och till viss del försök att driva trafik till sidan, av exakt motsatta skäl;

ska man med lite halv tvivelaktigt syfte sitta på ett forum och kommentera tycker jag nog också man får finna sig att någon ifrågasätter motivet bakom kommentaren
 
just ja, påtal om tvivelaktigt, jag glömmde ju att hälsa "rusell gold" välkommen hit till utsidan.

reggad några minuter efter att den här diskussionen tog fart och lyckats placera samtliga sina totalt tre inlägg i just den här tråden.... :)
 
just ja, påtal om tvivelaktigt, jag glömmde ju att hälsa "rusell gold" välkommen hit till utsidan.

reggad några minuter efter att den här diskussionen tog fart och lyckats placera samtliga sina totalt tre inlägg i just den här tråden.... :)

Tack tack! Artighet är en bristvara nuförtiden; särskilt online. Så är även skarpsynthet men du verkar äga båda.
 
Senast ändrad:
martins hemsida är ett lysnade exempel, han (eller om dom är flera) verkar ha koll på bitarna och veta vad dom pratar om, det är inget hymlande, granskningen tycks vara kritisk och opartisk och framförallt marknadsförs sidan exakt lagom mycket.

Tack, nu blev jag glad!
Att få hälsa på tillverkarna är ju lite julafton för oss, det sticker vi inte under stolen med. Men det hindrar oss inte från att ha egna åsikter om grejerna, något jag tror att inte minst Fenix-koncernen vet om.

(Vi är två, och Jörgen är den som skriver mest)
 

Liknande trådar