Höjdpunkt 2002

Medlemsavgift

Det måste vara när jag äntligen bestämde mig för att ta steget till att betala medlemskap i Utsidan. jag var tårögd av rörelse.

Eller så var det att knalla runt en dag i solsken på Vestkapp i Norge. En klippa med otrolig utsikt över Statthavet och den klippiga kusten. I rätt ljus kan det inte bli vackrare. (Västligare kan det dock bli. Norrmännen har liksom vid Nordkapp inte valt att samordna den geografiska realiteten med det som ger mest turistkronor på grund av större dramatik eller lättillgänglighet.)

Kalle
 
Sarek, Chamonix & telemark

Mina höjdpunkter år 2002:

- Tog mig i kragen och gick ett par telemarkskurser. På grundkursen i Abisko började jag få snits på åkningen. Det var superkul!!

- Sarekvandringen, där jag hade tumme med vädergudarna och badade i sol mest hela tiden. Toppbestigningen av Svarta Spetsen var en klar höjdare!

- Mitt premiärbesök i Chamonix i juli månad. Vilken fantastisk plats! Man kan inte fatta att det är riktiga alper som tornar upp sig kring dalen och inte bara kulisser. Återvänder redan i år för att åka Haute Route!

Lycka till med era äventyr 2003!!!

MVH
Petra
 
Borneo

* Att krypa i grottor på Borneo var coolt. Lika så att traska upp på Mount Kinabalu.

* Sola i kajaken på Stationsviken hemma i Lit går inte av för hackor.

* Inte heller att äga skogen tillsammans med min nya kärlek Kona Blast

* Cykla åt fel håll i rondellen i Skottland vinner ändå skrattpriset! :)

" Nu börjar resten av ditt liv så lycka till!"

Charta 77 - Lycka till OSK
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
schäfern Gott 2002 på er. Utrustning allmänt 0

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg