Hjälpsamhet

Fast - så här i eftertankens kranka blekhet kan man ju undra: Har de så många inlägg för att de gillar att tugga med varandra som här ovan...? :) (en till)

HåkanF

Nej inte alls. Jag skriver bara konkreta svar pâ viktiga frâgor. Inga tramsinlägg bara för att fâ kottar.
Ärligt talat sâ svarar jag nog pâ inlägg bara för att koppla bort hjärnan frân dagens sysslor en stund, och i mitt fall fâ bruka svanska spraket lite imellan.
Om det hjälper nâgon är det ju kul, retar det nâgon är det nästan ännu roligare ;-)

min bild var ju "rätt", nermanders var ju bara snygg.. *muttrar*

Jag hade tvåa i bild när jag gick ut högstadiet så jag är förvånad att nån kan tycka min bild var snygg:) Den kluddades lite snabbt ihop i Paint ju:)

Sen vet jag inte vilket sätt som är rätt, så som jag brukar göra har jag sett på nåt tält och bara plagierat. Men det beror väl också lite på hurdan linsträckaren är, de jag har är helt platta men det finns ju böjda varianter och se träs väl annorlunda.

Tänker eventuellt snart lägga in en fråga om mat... och då skulle jag vilja ha en funktion som happys "dölj användarens inlägg" .

Thomas

Du kan ju alltid inleda med "Jag har en kompis som inte har något konto här, så jag frågar åte honom..." Jag lovar att vi kommer gå på det.

Beträffande dryga svar sâ häver jag nog ur mig ett o annat om TS vill att andra ska göra jobbet och klagar pâ svaren som kommer eller upenbarligen inte ögnat igenom forumet före inlägget.
.

Har aldrig märkt att du varit dryg... ska kolla upp det ;)

Det är klart att man inte ska främja lathet alltför mycket, och jag kan hålla med om att det ofta finns fog för att informera om sökfunktionen, men man kan ändå försöka visa hyfs. Om en nybörjare på Utsidan råkar missa det, och blir drygt/otrevligt bemött, så finns det säkert en risk att Utsidan "tappar" en läsare/medlem/inkomst/godwillambassadör... men å andra sidan om jag som hängt här ett tag skulle var lat och ställa en fråga som det helt uppenbart finns tusen trådar om. Ja då skulle det nog vara befogat med ett drygt svar.

//T

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg