Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilka kundgrupper, som vi heter numera, vänder de sig mot med det där tältet? De måste ju ha några i åtanke. Jag har inga Men då är jag ingen affärsman heller.
Pratade med Hillebergs representant på Köldknäppen i Bodafors om detta tält. Inte för att jag kommer att köpa ett men det är kul att prata utrustning.
Han sa direkt att det är ett tält för en liten kundgrupp som inte är särskilt priskänslig. Dom har inte sparat på någon detalj för att försöka hålla nere priset.
Helt klart ett tält som är avsett för längre vinterturer/expeditioner eller som baslägertält där det blåser mycket och ofta.
Har själv aldrig haft problem få kontakt med HB, tycker dom är mkt snabba med svar!
Bad tex om lite svart golvväv för att sy lättviktsluckor till min långa snabba vita hafskajak å det kom på stört, dom ville inte ens ha betalt!
Jag gillar HB så det så
Jag undrar också om du har rätt mailadress? Har aldrig haft några som helst problem nå HB!
Har ju nu köpt några tält av dom men även innan det så var det aldrig några problem nå dom!
Mejlade jag nån fråga på kvällen så hade jag svar nästa morgon
Ps även jag har då pratat med Kenneth
Jag fick svar nu på morgonen jag också Precis V7 är det..
Passade även på om det gick att sätta tryck på deras dukar och det gick inte pga att duken är silikonbaserad och ingenting fäster på det.. man får sy om man ska ha logos på HB's tält.
Lite synd för jag vill ha klubbmärke osv på det
Jag fick svar nu på morgonen jag också Precis V7 är det..
Passade även på om det gick att sätta tryck på deras dukar och det gick inte pga att duken är silikonbaserad och ingenting fäster på det.. man får sy om man ska ha logos på HB's tält.
Lite synd för jag vill ha klubbmärke osv på det