Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Helgen 21-22/3 i SKÄRALIDs sköna natur
- Trådstartare POA9
- Start datum
Vädret och turer
Jag lägger inte upp några turer för jag vet hur vädret blir.
Magnus B
Jag lägger inte upp några turer för jag vet hur vädret blir.
Magnus B
I dag var det frisk vind. Härligt. Kaspar och jag har varit ute och gått en skön runda som träning inför alla kommande turer.
Upplägget inför helgen är i stort sett klart. Det blir samling på lördag morgon inför gemensam vandring med övernattning. Frukost, packa ihopa 1,5-2 timmar beroende på om någon tältar eller ej, därefter vandring igen för att avsluta på söndag eftermiddag. Var och en medtager vad den behöver för helgen. Saknar du utrustning kan jag bistå till viss del.
Vädret i helgen lovar ökande molninghet, svag vind och milt, 5 plusgrader. Får se vilken sträckning Magnus B tycker passar för sådana förhållande!
Hjärtligt välkomna med på turen.
Upplägget inför helgen är i stort sett klart. Det blir samling på lördag morgon inför gemensam vandring med övernattning. Frukost, packa ihopa 1,5-2 timmar beroende på om någon tältar eller ej, därefter vandring igen för att avsluta på söndag eftermiddag. Var och en medtager vad den behöver för helgen. Saknar du utrustning kan jag bistå till viss del.
Vädret i helgen lovar ökande molninghet, svag vind och milt, 5 plusgrader. Får se vilken sträckning Magnus B tycker passar för sådana förhållande!
Hjärtligt välkomna med på turen.
Hej Aldana.
Vad kul om du kan komma på söndag. Antar du tar med dig dina kompisar också!
Själva sträckningen är inte spikad ännu men vi ber Magnus ta med detta i beräkningen. Det kan då innebära att den som vill gå med endast lördag kan avvika vid samma punkt som ni ansluter på söndag.
Välkommen.
Vad kul om du kan komma på söndag. Antar du tar med dig dina kompisar också!
Själva sträckningen är inte spikad ännu men vi ber Magnus ta med detta i beräkningen. Det kan då innebära att den som vill gå med endast lördag kan avvika vid samma punkt som ni ansluter på söndag.
Välkommen.
Vi vill oxå med... men är oxå fullbokade i helgen av kalas och sånt.... men vi ser fram mot fler arrangemang....
/Annika
Är det ett trick för hur man får fler inlägg?
//Peter
Trick eller ej så fick jag iaf ett inlägg från dig Peter
För den som vill ansluta på söndag och gå med under dagen är det Skäralid, stora parkeringen som gäller, så tidigt som möjligt...
mvh PO
Helt rätt
Jag är väl ytterligare en av dessa som gärna hade varit med men som, tyvärr, måste avstå att komma på träffen.
Om vädret är snälla vid oss så blir det nog en tur till Ivö på söndagen. Men då utforskar vi ju Skåne i alla fall!
//Peter
Trick eller ej så fick jag iaf ett inlägg från dig Peter
För den som vill ansluta på söndag och gå med under dagen är det Skäralid, stora parkeringen som gäller, så tidigt som möjligt...
mvh PO
Hej!
Hur tidigt är tigit? Snälla, det är ju söndag
Jag tror att den parkeringen som du menar är den som ligger vid huvudentrén...
Vi ska köra från Lund, finns någon som vill samåka?
Vi ses,
Aldana
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Helgen 28 Feb & 1 Mars | Skåne | 0 | ||
Hörby - Klippan under Kristi flygare helgen! | Skåne | 6 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg