Guldskallar...
rockar FETT!
Patric & Co, ni får komma upp till sommaren så skall jag visa hur guldskallarna skall se ut och fiskas...eller nåt sånt.
Jag fiskar gärna med guldskallar och har aldrig haft problem med att måste vara tvungen att böja "om" krokböjen...kanske har det med krokfabrikatet att göra *HOST*
KAMASAN! *HOST*
KAMASAN! *HOST*
När det gäller syntet eller inte i Harörat så har jag haft förmånen att få ett par väldans fina kaninskinn, ett lite mörkare än det som är av "vanlig" gråaktig färg...hur bra som helst! Annars så är SLF Finesse och "vanlig" SLF toppen...hmm mina flugor kanske ska heta kaninöron istället ?
Nåväl, guldskallar är...ehhh...guld värda. Sen så finns det faktiskt en regel (Anders regel) som säger att
INGEN och då menar jag f*nimej
INGEN annan får ha på sig min fiskekepa, morsan lånade en SAGE keps av mig för ett par år sen...skulle väl plocka bär eller nåt annat dumt...å så blev den förstörd...och jag som är en sådan SAGE...man får nog inte skriva b*g här, så att jag skriver....ehhh....fantast istället, grät blod!
Så att regeln är att
INGEN annan än jag har kepan på sig...annars så kaseras den.
Patrick dina blommiga thights skulle väl kunna bli en hit att ha på dej i fiskefängandets äventyr?! (HA HA HA HA)
Ha det !
/Anders B
(OJ j*vlar glömde den sedvanliga disclaimern så att alla fattar att jag bitvis i detta inlägg skämtar ironiskt...
..Häpp!)