Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag läste ett tips i en annan tråd, http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=45811&page=2, om hur man testar Gtex äktehet. Håll plagget med insidan över kokhet vatten. Äkta membran ska synligt släppa igenom ångan medans på fuskmembran sprider sig den över ytan. Någon hade gjort så med en äkta och en fejkad jacka av samma modell inköpt i Hongkong. Meckigt att släppa på en termos men om äkta är ett krav kanske du måste i Piratistan.
Ps. Med ånga menar jag den synliga "rök" som stiger från varmt vatten och jag tar inget ansvar för att tipset funkar. Don´t shoot the messenger. Skulle äve tro att ett vårdslöst förfarande kan skada jackan. Ds
Nästan rätt grejor bärs ut från fabrikerna och sys samman i stugorna, gissa om de har samma där det inte syns och är osynligt.....
Fynd är det oftast ur någons synspunkt, oftast säljarens....
Med erfarenheter från ME och CA.....nej jag blev inte lurad jag visste att en del av det jag köpte var piratkopior.
//J