God Helg!

När paddel o tältabstinensen sätter in, vart lite inspirerad av en bild i klättringsforumet här på utsidan.. På torsdag vänder det mot ljusare tider igen!

/ Ulf
 

Bilagor

  • pepp.jpg
    pepp.jpg
    70.5 KB · Visningar: 361
Haha, snyggt jobbat!

Det var det snyggaste pepparkaks"huset" jag sett nån gång. Nu fick jag inspiration - har planerat att baka pepparkakor ikväll...
 
Jo ostkusten låter rimligt - I Blekinge är det mest lövskog och på västkusten finns ju nästan inga träd alls.. Tyckte jag hade fått med allt; paddel, kapell flytväst, torrdräkt, neoprenstövlar, trangia (o en mycket liten tamoj..) men glömde nog den obligatoriska blåa ikea-bagen.. :)

/ Ulf
 
Jo ostkusten låter rimligt - I Blekinge är det mest lövskog och på västkusten finns ju nästan inga träd alls.. Tyckte jag hade fått med allt; paddel, kapell flytväst, torrdräkt, neoprenstövlar, trangia (o en mycket liten tamoj..) men glömde nog den obligatoriska blåa ikea-bagen.. :)

/ Ulf

Trodde det var en Porta-Potti som står till höger om tältingången ;-)

Men arrangemanget får 5 toasters av mig!!!
 
Har man bara lite fantasi är det rätt mycket man kan fylla ut tiden med, i stället för att gå igång med det där jobbet som ska vara klart på måndag.. :)

/ Ulf
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg