• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

glada friluftare och surfare

Jag efterlyser sköna friluftsmänniskor som häckar i Stockholmstrakterna för lite härliga äventyr. Jag har precis börjat cykla mountainbike och istället för att tjata ut ointresserade kompisar man redan har så vore det skoj om man kunde träffa lite nytt folk. Jag tänkte även bli en hejare på klättring och paddling i sommar så om nå'n har lust att lära ut lite eller kanske är en färsking som jag och vill ha lite sällskap så hör gärna av er.
Jag och en kompis är i planerartagen med en surfresa ner till Atlantkusten i augusti och vi tänkte kolla om det finns fler än vi som är på väg.

Bra ide'!

Hej Ingrid!

Instämmer helt ang. friluftskompisar i Stockholmstrakten. Jag är en kille på 30 och är intresserad av bl.a. kajak, klättring, segling, vandring. För att komma från ord till handling kunde vi t.ex fösa ihop lite folk på något fik eller någon pub och "spåna" lite ide'er på något kul att göra. Kontakta mig så försöker vi samla ihop lite folk som tycker likadant!

Mikko Östlund
tel (hem): 08-5454 0064
tel (arb): 08-638 53 50
e-post (arb): mikko.ostlund@micronic.se

Hmmm

Bra tänkt - blev det något av detta - datum, tid plats???

Paddling, segling etc etc intresserad

//Mårten

Inget ännu

Hej!

Nej, jag har inte fått något svar från Ingrid ännu.
Provar att skicka ett e-mail så får vi se...

/Mikko

Epi/Pro-log

Hej igen,

Resultatet av detta forum blev att ovanstående tre personer och ytterligare en (Ingrid, Mikko, Mårten och Johanna) hade ett kort möte över en öl den 12 juli och bestämde sig för att hitta på något någon gång. Semestrar och annat gjorde sedan att någon gemensam friluftsaktivitet inte blev av. Nämnda personer var dock iväg på div. egna äventyr på sina respektive semestrar. Bollen är i alla fall satt i rullning och någonting (antagligen kvällspaddling el. dyl.) kan vara på gång i augusti och/eller förhoppningsvis under hösten. Ytterligare intresserade uppmuntras att höra av sig.

/Mikko.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
hult.magnus_gmail.com glada grabbar söker banjospelande vandringskompis Reskompis 3
6682 Hej alla glada äventyrare i Skåne Reskompis 3

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg