Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Ja nu ser jag! Där vid vägen har jag ju tältat! Imponerande att du orkar cykla uppför den backen! Själv använde jag fram min gamla moped...
Ja, det är en fin backe! Drygt 5 km med en snittlutning på ca 4% och upp mot 7-9% på de brantare ställena.
Aha, nu ser jag att det finns två Hárrevárddo i Pärlälvens naturreservat (om jag lyckas läsa kartan rätt). Ett strax söder om Tjåmotis också. Kanske därför du inte fick fler gissningar mot slutet. Jag vet inte vilket Sauvakavelija menade, men det verkar ändå som om Thure var närmast med sin gissning på Jarre. Kanske Thure bjuder på en ny bild?
Aha, nu ser jag att det finns två Hárrevárddo i Pärlälvens naturreservat (om jag lyckas läsa kartan rätt). Ett strax söder om Tjåmotis också. Kanske därför du inte fick fler gissningar mot slutet. Jag vet inte vilket Sauvakavelija menade, men det verkar ändå som om Thure var närmast med sin gissning på Jarre. Kanske Thure bjuder på en ny bild?
Javisst, jag var ute och cyklade , menade nämligen den nordligare Harrevarddo. Thure får gärna bjuda på nästa bild.
Toppen nås lätt från nödstugan i sarek
Helt rätt, det är spijjka till höger👍
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg