Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
avslutad210712
Gäst
Den här var svår. Hade kanske varit enklare om länkarna fungerat
Jag har plockat bort bilderna från Flickr, vet inte om de finns på nätet längre. En annan bild jag la upp i den här tråden på Imageshack eller något liknande ställe byttes ut (utan min hjälp) mot en lättklädd dam efter några veckor, och har nu ersatts av någon sorts platshållare. Sådant är internet, flyktigt och bedrägligt.Den här var svår. Hade kanske varit enklare om länkarna fungerat
Samtidigt undrar jag om inte Thures kåta kan vara belägen i Tjallingen...?
Stämmer bra det.
Thure
Fortsätter på temat:
Kåtan vid Kungsleden mellan Kaitumjaure och Teusajaure precis när leden lämnat Kaitumjåkken. Det är Urtticohkkas ås till vänster och Saimmavarri till höger i bakgrunden.
-Palle
Kåtan vid Kungsleden mellan Kaitumjaure och Teusajaure precis när leden lämnat Kaitumjåkken. Det är Urtticohkkas ås till vänster och Saimmavarri till höger i bakgrunden.
Japp, jag drog en rövare och körde en till bild på samma kåta, bara från ett annat perspektiv. Men det höll visst inte länge...
Tarfala vid den lilla sjön som ligger precis vid STF:s stuga.
Edit: Tvåa...
Edit 2: När är bilden tagen? Enligt stugvärden var det en sådan regnbåge dagen innan jag kom upp till tarfala i augusti 2005, det känns lite surt att ha missat det.
Det stämmer bra det
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg