Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Min första tanke när jag såg bilden förde mig också till de trakterna. Men jag tror att det är ravinen väster om pyramiderna, den man passerar när man går leden mot Lunndörrsstugorna! /Lasse Å
Min första tanke när jag såg bilden förde mig också till de trakterna. Men jag tror att det är ravinen väster om pyramiderna, den man passerar när man går leden mot Lunndörrsstugorna! /Lasse Å
Lasse har rätt och får äran att lägga upp nästa bild.
Mvh Filip
Såklart, österut finns ju ingen ravinMin första tanke när jag såg bilden förde mig också till de trakterna. Men jag tror att det är ravinen väster om pyramiderna, den man passerar när man går leden mot Lunndörrsstugorna! /Lasse Å
Blandade ihop väderstrecken [emoji23][emoji23]
Pältsan ,på väg till 1404 m toppen, Bealcanvaggi och Norge på bakrunden
?
?
Det var som f… Jag är verkligen imponerad. Det dröjde med ett svar öht och sedan satt du den direkt utan ledtråd. Grattis!
Har du varit där? Hade tänkt ge en ledtråd om att de gula blommorna bakom personens rygg, laestadiusvallmon, som är en mycket ovanlig art specifik för detta område. Nästa!
/Lasse Å
Har du varit där? Hade tänkt ge en ledtråd om att de gula blommorna bakom personens rygg, laestadiusvallmon, som är en mycket ovanlig art specifik för detta område. Nästa!
/Lasse Å
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg