Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
hmm Rijddatjåhkkå ?
Nej, inte där.
Om man skulle vilja bestiga detta berg gör man det enklast på andra sidan.
Nej, inte där.
Om man skulle vilja bestiga detta berg gör man det enklast på andra sidan.
bårddetjåhkkå tycker jag ser ut o ha liknande nordvägg och har ju också fått några meters höjd till på sista tiden 🙂
bårddetjåhkkå tycker jag ser ut o ha liknande nordvägg och har ju också fått några meters höjd till på sista tiden 🙂
Jo, visst har Bårddetjåhkkå fått några höjdmeter till... men precis bredvid ligger en topp som fått ännu fler och numera anses högre än sin granne. 🤔
Balgatjåhkka tror jag du syftar på då 🙂
Där satt den!
Bilderna är från slutet av juni 2012 (25e, tror jag). Våren var sen, och vi var tidiga till Sarek det året. Luottoláhko fullt av snö.
Nu har du chansen Zebula att lägga upp en bild i din smak, om du nu inte blev livstidsavstängd.
Gamla nedlagda liften på västra delen av Hamrafjället mitt emot Tänndalens skidanläggning?
Misstänkte att den skulle gå fort. Stämmer bra, visst är det gamla liften på Hamrafjället. Numer är liftstugan i ganska dåligt skick men om jag hört rätt ska i alla fall trädäcket lagas i år så det går att sitta där och ta en kopp kaffe igen.Gamla nedlagda liften på västra delen av Hamrafjället mitt emot Tänndalens skidanläggning?
Ja, jag var där förra året och då fanns det varningsskyltar där. Kul att de rustar upp den, kanske har att göra med att det ska bli ett skidområde där igen för friåkning? Kul att få gissa rättMisstänkte att den skulle gå fort. Stämmer bra, visst är det gamla liften på Hamrafjället. Numer är liftstugan i ganska dåligt skick men om jag hört rätt ska i alla fall trädäcket lagas i år så det går att sitta där och ta en kopp kaffe igen.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg