Vi hade några oförglömliga dagar vid denna sjö, men vid Virihaure var vi inte. Men Padjelanta får du godkänt för!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Jag får det inte riktig att stämma med mina egna bilder https://www.flickr.com/photos/fjaellraev/6157792977/in/album-72157627670646214/, men kannske är din bild spegelvänd, därför gissar jag på Slahpejávrre.
Henning
Henning
Jag får det inte riktig att stämma med mina egna bilder https://www.flickr.com/photos/fjaellraev/6157792977/in/album-72157627670646214/, men kannske är din bild spegelvänd, därför gissar jag på Slahpejávrre.
Henning
Rätt av dig och fel av mig! Imponerande att känna igen en spegelvänd bild. Så går det när slarvern varit framme. Ber så mycket om ursäkt. Ny bild!
/Lasse Å
Visst får ni hjälp.
Rengärde och några byggnader vid vattnet är helt korrekt.
Nej denna gång är vi är inte i Lappland.
Sjön ligger mellan två andra sjöar som är större men inte väldigt stor och är välbekannt här på utsidan.
Men de flesta rör sig väl på en annan led mellan sjöarna.
Henning
Rengärde och några byggnader vid vattnet är helt korrekt.
Nej denna gång är vi är inte i Lappland.
Sjön ligger mellan två andra sjöar som är större men inte väldigt stor och är välbekannt här på utsidan.
Men de flesta rör sig väl på en annan led mellan sjöarna.
Henning
Alla vägar bär till Rom... dock blir det en bit att åka, men visst går det att komma till Rom även härifrån. Var är vi?
Calle
Jag tror att ni är på kungsleden!
Jag tror att ni är på kungsleden!
Med tanke på alla parallella spår kan man lätt tro det, men det är inte rätt. Vi har bättre förbindelse till Rom från den här leden, även om den inte är namnsatt på kartan.
Calle
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg