Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tycker det spökar på nått vis…
Det måste vara ’Gamla Ladan’ ute på Farstanäset !? öh?
Det måste vara ’Gamla Ladan’ ute på Farstanäset !? öh?
Nu en bit längre bort i länet.
Det här området är för mig en stor favorit. Här kan man höra orrspel, se tjäder, storlom och annat, stora skogsmarker. Ett bra alternativ till Tyresta. Området är förvånansvärt lättåtkomligt.
De nya rastbänkarna, eldstäderna, och den lite pinniga tallskogen längs stränderna runt den nästan cirkelrunda sjön ger ledtrådar.
Vad heter platsen?
Fel håll.. Vi ska nära länsgränsen…söderut. Sydvästlig riktning…
Du måste ha varit där. Platsen är mycket omtyckt av ’vandrare’ då Leden går förbi här..
Du måste ha varit där. Platsen är mycket omtyckt av ’vandrare’ då Leden går förbi här..
Du har kanske skrinnat på Yngern med..
Visst!! Stora Envättern. Jag åker alltid ut dit i Mars om jag kan... och lyssnar på orrspel på natten. En lagom utflykt för en gubbe som jag.
Visst!! Stora Envättern. Jag åker alltid ut dit i Mars om jag kan... och lyssnar på orrspel på natten. En lagom utflykt för en gubbe som jag.
På nått vis tycker jag det är Skarpnäcks Värmeverk i bakgrunden. .Alltså, emellan Flatenvägen och Tyresövägen…. Åt Ältahållet till.. Jag har för mig man ska bygga nått där..på någon äng…Gässen är kanske där för att inventera det hela och se vad som försvinner.. 😊
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg