Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
lipfip
Forumvärd
Nu får jag nästan dåligt samvete att jag (och @Anders_sthlm) stökar till det i ert mysiga pingpongande, @thureb och @Ringblom …
Tyresös telegrafmast är ju inte så långt därifrån. Men det kändes närmare åt solsidans håll. En vacker plats där skogen öppnar sig och man får en vid blick över viken.
Då kommer nästa här. Var är vi nu, hur heter leden och vilken stadsdel kikar fram längst borta mellan träden?
Trevlig helg!
Tyresös telegrafmast är ju inte så långt därifrån. Men det kändes närmare åt solsidans håll. En vacker plats där skogen öppnar sig och man får en vid blick över viken.
Då kommer nästa här. Var är vi nu, hur heter leden och vilken stadsdel kikar fram längst borta mellan träden?
Trevlig helg!
Koviken/Lovön
Hässelby
Skogsrundan?
Hässelby
Skogsrundan?
Ja.. Det verkar svårt med gissningarna igen då!
Mitt svar: Solviksskolan, en Walldorfskola i Järna, vid Södertäljeviken som syns i bakgrunden!
Mitt svar: Solviksskolan, en Walldorfskola i Järna, vid Södertäljeviken som syns i bakgrunden!
Rätt! en omdiskuterad skola i en svt-dokumentär för några år sen
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg