Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
seasteel är inte så långt från sanningen, men inte riktigt rätt.
Frågan är hur nära "inte långt från sanningen" är?
Borde rimligen vara någon av de närliggande vattnen i alla fall, men känner inte riktigt igen strandkanten. Bäver verkar finnas där, men de finns å andra sidan i flertalet av Tyrestas sjöar.
Men för att fortsätta gissa, Årsjöns södra del, mellan Sörmlandsleden och vedförrådet kanske?
Borde rimligen vara någon av de närliggande vattnen i alla fall, men känner inte riktigt igen strandkanten. Bäver verkar finnas där, men de finns å andra sidan i flertalet av Tyrestas sjöar.
Men för att fortsätta gissa, Årsjöns södra del, mellan Sörmlandsleden och vedförrådet kanske?
Nix. Du tänker rätt, men fel sjö.
En ledtråd till. Jag har ryggen mot en bergvägg och en av de officiella lederna precis framför fötterna.
En ledtråd till. Jag har ryggen mot en bergvägg och en av de officiella lederna precis framför fötterna.
Rätt svar! Mörtsjön är det. Erkänner att det inte var en så bra bild, men I hastigheten var det vad jag hittade.
Då så seasteel, då var de din tur.
Då så seasteel, då var de din tur.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg