Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Djupträsk är det rätta svaret.
Dom två senaste bilderna är mycket riktigt från samma utflykt och jag håller med om höstfärgerna men bilderna var tagna för en vecka sedan.
Det fiskas mycket i Djupträsk har jag förstått och det som ser ut som en flotte är nog någon sorts sump.
Vem lägger upp nästa bild.....
Dom två senaste bilderna är mycket riktigt från samma utflykt och jag håller med om höstfärgerna men bilderna var tagna för en vecka sedan.
Det fiskas mycket i Djupträsk har jag förstått och det som ser ut som en flotte är nog någon sorts sump.
Vem lägger upp nästa bild.....
Nå, ska vi ge rätt för det så att vi kommer vidare?
Visst är bilden tagen längs Rialavägen, mellan Sättra och Riala närmare bestämt vid Allemora.
Ladan till vänster i bilden är riven sedan förra året och i höger bildkant, utanför bilden, låg förr ett gammalt missionshus i den skarpa kurvan.
Bra Thure!
Vem tar nästa bild?
Visst är bilden tagen längs Rialavägen, mellan Sättra och Riala närmare bestämt vid Allemora.
Ladan till vänster i bilden är riven sedan förra året och i höger bildkant, utanför bilden, låg förr ett gammalt missionshus i den skarpa kurvan.
Bra Thure!
Vem tar nästa bild?
Erstaviks gård. Den första ägaren Herman Petersen var delägare i Ostindiska kompaniet.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg