Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hehe, det gläder mig att ni får leta lika mycket som jag brukar få göra...
Ni är faktiskt inte i närheten. Då säger vi såhär att ni ska hålla er i Norrtälje och
om ni kollar på alla ledtrådar och era svar så har ni faktiskt namnet i klartext, låt vara att ni kanske behöver slå ihop två ord.
En jävlig ledtråd kan vara att om ni drar bort 20 så blir det buss på....
Och slutligen så ska ni inte fastna på det där med yngel, det var ju en mer agrikulturell variant jag var ute efter, så det så...
Ni är faktiskt inte i närheten. Då säger vi såhär att ni ska hålla er i Norrtälje och
om ni kollar på alla ledtrådar och era svar så har ni faktiskt namnet i klartext, låt vara att ni kanske behöver slå ihop två ord.
En jävlig ledtråd kan vara att om ni drar bort 20 så blir det buss på....
Och slutligen så ska ni inte fastna på det där med yngel, det var ju en mer agrikulturell variant jag var ute efter, så det så...
Fiskeså, mellan Rimbo och Kårsta, norr om Närtunaviken.
En panoramabild. Vilket vatten syns mellan träden mindre än hundra meter framför mig?
Länk till större version: http://img823.imageshack.us/img823/6952/gps20110308.jpg
Länk till större version: http://img823.imageshack.us/img823/6952/gps20110308.jpg
Bilagor
Nej, det är i Stockholms län och det är inte Ullfjärden. Som en ledtråd kan jag säga att vattnet är högre än vanligt, och det finns hus inte så långt bakom mig.
En panoramabild. Vilket vatten syns mellan träden mindre än hundra meter framför mig?
Nu borde ni ha de verktyg som behövs för att gissa rätt.Nej, det är i Stockholms län och det är inte Ullfjärden. Som en ledtråd kan jag säga att vattnet är högre än vanligt, och det finns hus inte så långt bakom mig.
Det är vårflod och det är norr om Åkersberga, men det är inte Garnsviken.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg