Gissa position Stockholms län

Åkersberga fiskodling?

Försökte googla mig fram på fiskyngel och Norrtälje men det bar iväg till Ösmo. Åkersberga fiskodling har en adress i Herräng kan det stämma?

Tror mera på Ljusterö som anges med adress Ljusterö färjeläge på Hitta.se

Thure

Hehe, det gläder mig att ni får leta lika mycket som jag brukar få göra...

Ni är faktiskt inte i närheten. Då säger vi såhär att ni ska hålla er i Norrtälje och
om ni kollar på alla ledtrådar och era svar så har ni faktiskt namnet i klartext, låt vara att ni kanske behöver slå ihop två ord. :)

En jävlig ledtråd kan vara att om ni drar bort 20 så blir det buss på.... :) :)

Och slutligen så ska ni inte fastna på det där med yngel, det var ju en mer agrikulturell variant jag var ute efter, så det så...

Hmm, var det så bökigt tro?
Om jag säger att den jävliga ledtråden minus 20 så blir det buss på skulle betyda 666 - 20 = 646.
Se där, nu vet ni vilken busslinje ni ska leta efter... :)

Äntligen!
Visst är det Fiskeså...

Det var många antydningar med 'napp' och 'så det så'...
agrikulturell variant av föryngling var en långsökt försökt att få till ordet 'så'..

Jaja, någon annan som har en bild?

Påminner

om flera sprickdalssjöar i jordbrukslandskap. Garnsviken norr om Åkersberga? Vattenståndsökningen skulle kunna ha med vårflod att göra eller är det något annat?

Thure

Finns ett

gäng sprickdalssjöar som ligger norr om Åkersberga och fortfarande i Stockholms län. Sparren är en som skulle kunna stämma.

Thure

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg