Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kungshatt
är rätt svar och ligger mitt emot Skärholmen men i Ekerö kommun.
Några är fastboende här och använder hydrokopter eller svävare för att ta sig första biten till allmän väg på sina pendlingsresor till arbetet. Den oranga hydrokoptern har tidigare tillhört sjöfartsverket och skjutsat lotsar.
Har du bilder Johan?
Thure
är rätt svar och ligger mitt emot Skärholmen men i Ekerö kommun.
Några är fastboende här och använder hydrokopter eller svävare för att ta sig första biten till allmän väg på sina pendlingsresor till arbetet. Den oranga hydrokoptern har tidigare tillhört sjöfartsverket och skjutsat lotsar.
Har du bilder Johan?
Thure
Svårt
att komma med en begåvad gissning. Anslagstavlan för tanken till ett friluftsområde eller naturreservat men jag känner inte igen mig. Påminner mig lite om din tidigare bild från Alby friluftsområde men jag gissar i stället på Högdalen NNV Årsjön dvs nära där Sörmlandsleden passerar ned mot Tyresta nationalpark.
Thure
att komma med en begåvad gissning. Anslagstavlan för tanken till ett friluftsområde eller naturreservat men jag känner inte igen mig. Påminner mig lite om din tidigare bild från Alby friluftsområde men jag gissar i stället på Högdalen NNV Årsjön dvs nära där Sörmlandsleden passerar ned mot Tyresta nationalpark.
Thure
Den här platsen känner jag igen.....och tror att Thure har helt rätt. Stigen till höger tror jag leder till Långsjön i Tyresta nationalpark och den andra är Sörmlandsleden.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg