En annan bild från samma plats som har något mer avslöjande detaljer om platsen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stämmer bra det! Finner det väldigt vackert där med ekarna nedanför berget även om kraftledningen är ett tråkigt inslag. Nästa gång om det blir min tur ska jag inte ta så geografiskt nära föregående bildgåta! Jag lämnar över till dig Thure.Kan det vara på ett berg nordväst om Klisätra ängar med utsikt mot Stensö och Älta på första bilden och mot värmeverket vid Flatenvägen på ledtrådsbilden.
Thure
Där har man suttit många gånger och tittat på utsikten när vi har vandrat slingan runt Långsjön och passerar då Årsjön. Riktigt vacker utsikt och det är standard att alltid ta en paus där.
Den här kan nog vara lite svår men vad heter naturreservatet och var finns det?
Ett sommarstugeområde omgärdas av naturreservatet.
Naturreservatet fick sitt nuvarande namn 2017. Även det gamla namnet är okej som svar.
Den här kan nog vara lite svår men vad heter naturreservatet och var finns det?
Ett sommarstugeområde omgärdas av naturreservatet.
Naturreservatet fick sitt nuvarande namn 2017. Även det gamla namnet är okej som svar.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg