Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Där satt den...
Visst är det Abrahamsby, ändhållplats på linje 646 där det finns en sommaröppen butik.
Sök i gamla testamentet och du skall finna... Herre min skapare... = Skapelseberättelsen tänkte jag på och där har ju Abraham en hyfsat central roll.
Jag tror att jag får 'slå mig till ro'... = Ro-slagen... ja jisses...
Bra klurat!
Visst är det Abrahamsby, ändhållplats på linje 646 där det finns en sommaröppen butik.
Sök i gamla testamentet och du skall finna... Herre min skapare... = Skapelseberättelsen tänkte jag på och där har ju Abraham en hyfsat central roll.
Jag tror att jag får 'slå mig till ro'... = Ro-slagen... ja jisses...
Bra klurat!
Varken Gammelstömmen eller Lanan är rätt men helt klart på rätt sida av stan. Vill minnas att Lanan är lite bredare än vattendraget på bilden....
Platsen ligger bortanför allfartsvägarna men har relativt mycket Piccadilly Circus känsla över sig......
Platsen ligger bortanför allfartsvägarna men har relativt mycket Piccadilly Circus känsla över sig......
Lanan är den gissning som ligger närmast......
Om man kommer till den här platsen från fel håll löper man stor risk att bli rejält våt om fötterna eller i värsta fall försvinna helt......
Om man kommer till den här platsen från fel håll löper man stor risk att bli rejält våt om fötterna eller i värsta fall försvinna helt......
Lanan är den gissning som ligger närmast......
Kan det vara vattnet mellan havet och Sandvikssjön på Dalarö.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg