Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag gissar på att stigen kallas för John Bauer (https://en.wikipedia.org/wiki/John_Bauer_(illustrator)) på mtb-språk. Den går längs med östra sidan av Brotorps kanal och Söderbysjön.
Senast ändrad:
Stämmer bra Salle det är John Bauer, en konstnär som blev känd för sina jugendillustrationer av troll och skogsmiljöer, Finns även en vandringsled i Småland som heter John Bauer. Urskogar och andra fina skogsmiljöer kallas ju för John Bauerskogar.
MTB-leden är kuperad och uppför och nedför klippor. Riktigt fin sträckning även att vandra. Rätt få som cyklar där. Leden finns markerad på Open Street Map.
Thure
MTB-leden är kuperad och uppför och nedför klippor. Riktigt fin sträckning även att vandra. Rätt få som cyklar där. Leden finns markerad på Open Street Map.
Thure
Kör vi en livebild direkt från kajaken just nu. Vad heter ön där jag fikar. Fint litet lusthus med badbrygga.
Ja, rätt! Lite för enkelt men vad gör man inte för att få livesända 👏😀🚣♂️
Jag tippar på Tranholmen?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg