Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och med tanke på var spången är belägen så borde det kanske vara en grovt grusad gång istället...Spången är inte en markerad led.
Med "inte markerad led" menar jag att det inte sitter några led-markeringar, dvs det är inte Roslagsleden, Huddingeleden, Sörmlandsleden, Hälsans stig eller annan namngiven led/slinga etc. Men det är en stig som finns med på kartorna.
Ledtråden om grovt grus är lite mer klurig än så. Det finns visserligen väger inte allt för långt bort, men det är inte det jag menar.
En annan ledtråd kan vara att drygt två kilometer, fågelvägen, härifrån sker produktion av varor som de flesta av oss har i glaset eller bilen.
Ledtråden om grovt grus är lite mer klurig än så. Det finns visserligen väger inte allt för långt bort, men det är inte det jag menar.
En annan ledtråd kan vara att drygt två kilometer, fågelvägen, härifrån sker produktion av varor som de flesta av oss har i glaset eller bilen.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg