Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den enda Vädersjön jag hittar på kartan ligger väster om Tungelsta, men den är det inte.Den är både större än min sjö, och längre bort än Thures gissning.
Jag gissar att tusentals människor passerar min sjö varje år, då de går på leden som är alldeles intill. Fast kanske har de fullt upp med att balansera på spångarna och denna trappa istället för att njuta av vyn? Första bilden är tagen i princip vid toppen av trappan.
Jag gissar att tusentals människor passerar min sjö varje år, då de går på leden som är alldeles intill. Fast kanske har de fullt upp med att balansera på spångarna och denna trappa istället för att njuta av vyn? Första bilden är tagen i princip vid toppen av trappan.
Bilagor
Årsjötjärnen är rätt.
Och att jag inte passerade både Årsjötjärnen och Gammeldammen samma dag beror endast på mina vägval. I ena fallet kom jag norrifrån och vek av mot väster direkt efter Gammeldammen och i andra fallet kom jag söderifrån och vek av mot väster vid Årsjöns grillplats.
Din tur Ringblom.
Och att jag inte passerade både Årsjötjärnen och Gammeldammen samma dag beror endast på mina vägval. I ena fallet kom jag norrifrån och vek av mot väster direkt efter Gammeldammen och i andra fallet kom jag söderifrån och vek av mot väster vid Årsjöns grillplats.
Din tur Ringblom.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg