Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kanske https://www.utsidan.se/forum/showpost.php?p=538593&postcount=1135 med svaret från Ringblom https://www.utsidan.se/forum/showpost.php?p=538607&postcount=1137
Thure
Thure
Jag tycker mig se ett grönvitt ledmärke samt en orange triangel. Bylsjöslingan är grönvit, och även Fornborgsslingan om jag minns rätt. Orangea triangelmärkningar finns det gott om i Tyresta,
Nu är det sen höst på din bild,men träden saknar grönska, många har fallit. Kanske är ni i brandområdet väster om Stensjön?
Nu är det sen höst på din bild,men träden saknar grönska, många har fallit. Kanske är ni i brandområdet väster om Stensjön?
Jag minns fortfarande första gången jag gick genom brandområdet. Var första sommaren de öppnade lederna för egen vandring. Spöklik, kuslig känsla. Allt var tyst, dött och öde.
Numer är området välbevuxet av sly och små barrträd. Ett fascinerande område. Jag vandrade faktiskt genom Tyresta när det började brinna. Det var först när jag kom hem som jag förstod vad den stora rökpelaren var för något.
Saknar bra bilder, så google maps fick hjälpa till. Vad/var är detta?
Numer är området välbevuxet av sly och små barrträd. Ett fascinerande område. Jag vandrade faktiskt genom Tyresta när det började brinna. Det var först när jag kom hem som jag förstod vad den stora rökpelaren var för något.
Saknar bra bilder, så google maps fick hjälpa till. Vad/var är detta?
Bilagor
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg