Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag gör antagandet att det är en farled vi ser framåt till vänster.
Eftersom solen står högt och kommer från höger i bild, så verkar det rimligt att det är den ganska låna norrgående sträcka som syns.
Fotografen står då ganska högt.
Siarö?
En vild gissning, men mitt antagande om farled kanske är rätt?
(Och som svar på din fråga Thure, mja jag är väl fågelintresserad av normalgraden, men våra stora rovfåglar är ju något särskilt. Jag rekommenderar ett besök om man har vägarna förbi. Googla på Havsörn, Huddinge, så hittar du bra info)
Eftersom solen står högt och kommer från höger i bild, så verkar det rimligt att det är den ganska låna norrgående sträcka som syns.
Fotografen står då ganska högt.
Siarö?
En vild gissning, men mitt antagande om farled kanske är rätt?
(Och som svar på din fråga Thure, mja jag är väl fågelintresserad av normalgraden, men våra stora rovfåglar är ju något särskilt. Jag rekommenderar ett besök om man har vägarna förbi. Googla på Havsörn, Huddinge, så hittar du bra info)
Ledtråd, bilden är tagen från en icke naturlig utsiktsplats.
Thure
Kan vara ganska många olika saker som inte är en natrulig utsiktsplats, men kanske en bro? Då kanske du har fotat i närheten av bron mellan Stavsnäs och Djurö och det är Stråket som syns?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg